Alle Licenties van Google Workspace zelf beheren

Omdat de verwachtingen van onze klanten verder reiken dat het normale.

Snel Google Workspace licenties aanschaffen

Jouw bedrijf groeit als kool en je wilt nu extra Google Workspace-licenties.

Vervelend als je dan moet wachten op je Google Workspace reseller. Hoe handig zou het zijn als je dit zelf op elk moment zou kunnen doen? Precies daarom hebben wij als enige in Nederland voor onze klanten een uniek Google Workspace-klantenportaal.

In dit persoonlijke klantenportaal kun je op ieder gewenst moment, zonder tussenkomst van een supportmedewerker van Presis, zelf Google Workspace-licenties toevoegen aan je Google Workspace-domein. De nieuwe licenties zijn direct actief. Nooit meer wachten op licenties, maar direct aan de slag.

Het portaal wordt binnenkort uitgebreid met nog meer selfservice-functionaliteiten die jou meer controle over je eigen omgeving geven. Wij houden je hiervan uiteraard op de hoogte.

Stap 1. Aanmelden

Aanmelden met het Google-account van de organisatie dat de licenties mag aanschaffen.

Stap 2. De goedkeuring

Eenmalige goedkeuring van dit Google-account door een medewerker van Presis.

Stap 3. Aanschaffen

Vanaf nu is het account in staat extra licenties aan jullie Google Workspace-domein toe te voegen.

“Wij groeien hard en hebben regelmatig nieuwe licenties nodig. Fijn dat ik dat ik die zelf op ieder gewenst moment kan toevoegen.”

JARELL HABETS, FOUNDER, SHYPPLE

Altijd werken met de nieuwste versie

Google zorgt ervoor dat jullie werken met IT van deze tijd; snel, online en betaalbaar. Google Workspace ontwikkelt zich continu, maar je werkt altijd automatisch met de nieuwste versie, zodat niemand hoeft te wachten tot er eindelijk iets nieuws gereleased wordt en je alle werkplekken moet updaten. Ervaar ook het gemak van een fijne IT-omgeving die tijd en kosten bespaart.