G Suite voor MKB
Een professionele IT omgeving voor €5,20 per maand
Een professionele IT omgeving voor €5,20 per maand
Stabiele zakelijke e-mail met Gmail
MKB bedrijven werken veel samen, tijd mag niet verloren gaan aan trage communicatie en het zoeken naar de juiste bestanden. G Suite zorgt hiervoor. Met het handige Hangouts Chat sturen jullie onderling berichten naar elkaar en versnellen zo de communicatie en verminderen de bakken aan e-mail.
Ook hebben jullie geen last meer van al die versies op bestanden. Voortaan is er nog maar één bestand en dat is het juiste bestand. Ook kunnen jullie tegelijkertijd in dit bestand werken. Niet naast elkaar zitten en aanwijzen wat je aangepast wilt hebben, nee gewoon achter jouw apparaat zelf deze wijzigingen snel doorvoeren.
Bij veel MKB bedrijven werken e-mail hamsters. E-mail is de levensader van hun bedrijf en dus willen zij de krachtigste en slimste oplossing voor hun e-mail stroom.
Gmail is gemaakt om om te gaan met tienduizenden e-mails in het archief en het verwerken van een dagelijkse stortvloed aan nieuwe mail. Met categorieën, automatische labels en slimme algoritmen verwerken ze probleemloos iedere dag weer hun e-mail.
De chatfunctie van Google, Hangouts Chat, is een verademing voor MKB bedrijven. Geen bakken meer aan e-mail en wel een snelle communicatie. Chatten doen we immers allemaal al, neem een voorbeeld aan WhatsApp. Maar met Chat blijft werk en privé toch gescheiden.
Het kan voorkomen dat jullie niet altijd in hetzelfde pand aan het werk zijn. Soms is iemand onderweg of werkt diegene vanaf een andere locatie. Dan is het fijn als jullie toch gewoon kunnen vergaderen alsof je met elkaar zit. Dat kan met Hangouts Meet, de perfecte videomeeting oplossing van Google.
We hebben gekozen voor G Suite en voor Presis. ‘Zet ons over en zorg ervoor dat wij er zo min mogelijk van merken. Vind zelf uit wat je nodig hebt en richt het in.’ – En dat hebben ze gedaan ook.
Het delen van bestanden wordt nu gedaan vanuit de bedrijfsoplossing van Google: G Suite. Dat wil zeggen dat de veiligheid op tijd gecontroleerd en beheerd kan worden. Het is dus niet alleen ontzettend handig en efficiënt, maar het voldoet ook nog eens aan het wenselijke veiligheidsniveau van veel bedrijven en geeft rust voor de mensen die ermee werken. Zo concentreren zij zich op hun werk zonder continu met de veiligheid bezig te moeten zijn.
Om te kunnen werken met G Suite heb je alleen een webbrowser nodig. Geen lokale installaties van applicaties die regelmatig van updates voorzien moeten worden. Je start je browser en gaat aan het werk. Zo simpel kan het zijn.
Geen internet? Geen probleem. Dan stel je de bestanden in voor offline werken, zo kan iedereen altijd door.
Presis adviseert in het optimaal inrichten van jullie G Suite domein en we houden de beveiliging voor jullie in de gaten. Een gerust gevoel voor onze klanten. Wij zetten wekelijks bedrijven van deze grootte over naar G Suite en we merken dat deze bedrijven eraan toe zijn. Omdat dit gewoon beter bij de huidige tijd past. Onze klanten willen een probleemloze en schaalbare IT oplossing. G Suite dus.