Live chat op je website

Zodat jouw klanten je gemakkelijk kunnen benaderen

Doe jij al aan snel en persoonlijk contact met je klanten?

Geef jij jouw bezoekers al de mogelijkheid een live chat te starten met je? Uit veel onderzoeken is gebleken dat bezoekers een chatfunctie op websites erg kunnen waarderen. Waarom zij dit doen?

  • Het is een laagdrempelige manier voor bezoekers om contact met jou op te nemen.
  • Alle vragen die zij hebben kun jij direct beantwoorden. Hierdoor kun je ze helpen bij het maken van een beslissing.
  • Via de e-mail verloopt de correspondentie langzamer, waardoor klanten door je vingers kunnen glippen.
  • De mogelijkheid tot snel en direct persoonlijk contact wordt als erg prettig ervaren door bezoekers. Hiermee creëer je een bepaalde binding met de klant.

Met veel bezoekers heb ik contact via de live chat op onze websites. Erg prettig, hierdoor kan ik direct al hun vragen beantwoorden. Het persoonlijke contact maakt mijn werk niet alleen leuker, ook interessanter!

Nieuwe klanten met live chat

Je ziet het steeds vaker op websites, een chatbutton onderaan de website (ook op deze website). Hiermee kun je direct een vraag stellen aan een medewerker van het bedrijf. Geef jouw bestaande en nieuwe klanten een extra communicatiemiddel door chat op jouw website.

Live chat voor klantbinding

Een chat mogelijkheid geeft bezoekers de mogelijkheid om direct contact op te nemen. Zo vergroot je het contact met de klant, dat positief wordt gewaardeerd. Intensiever, positief contact leidt op natuurlijke wijze tot meer binding. Live chat is hierbij een eerste stap, want bij goed contact zal dit leiden tot het terugkeren van de klant. Een ander gevolg is dat klanten jou gaan helpen. Problemen met de website, tips en goede punten worden direct via de chat gemeld.

Chat heeft de hoogste tevredenheid

Uit onderzoek naar de klanttevredenheid van klantcontactmiddelen blijkt dat live chat de hoogste tevredenheid heeft. Meer dan 71% van de mensen die van de chat gebruik maakte was tevreden.

Presis live chat websites

Wij geven je:

  • Direct laagdrempelig communiceren met bezoekers.
  • Presis zorgt er voor dat chat op jouw website actief wordt.
  • Een duidelijke uitleg hoe het werk.
  • Tips en trucks hoe je het meeste uit de live chat haalt.
  • Een app voor Android en iOS zodat je altijd beschikbaar kan zijn.
  • Geen abonnementskosten, eenmalig betaal je voor de installatie en uitleg.

Meer weten over live chat?

Ben je geïnteresseerd in live chat voor jouw website? Klik dan hieronder om naar de aanvraagformulier te gaan. Wij geven je graag meer informatie over live chat en de mogelijkheden.

Dit wil ik ook