Bel ons op 010 – 59 28 136 of vul het onderstaande formulier in.
We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.
Bij Presis kun je jouw dienst opzeggen via het onderstaande formulier.
Presis B.V.
Adres
Puntegaalstraat 241
3024 EB Rotterdam
010 – 5928136
support@presis.nl
KvK 78426081
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30
Weekenden gesloten
Veelgestelde vragen
Belangrijk om te weten voor je opzegt
Wat zijn de voorwaarden bij een dienst opzeggen?
- Belangrijk om in de gaten te houden is de verlengdatum van hetgeen je opzegt. Je opzegging gaat in vanaf de eerstvolgende verlengdatum van je abonnement.
- Er mogen geen openstaande facturen zijn. Deze moeten allemaal voldaan zijn voor je abonnee opgezegd wordt.
- We geven geen restitutie terug. Een klant is vrij om te gaan, dat is zijn of haar keuze.
Wat is de termijn voor het opzeggen?
Zolang je opzegging tenminste 1 werkdag voor de verlengdatum is, ben je op tijd met opzeggen.
Kosten van opzeggen
Er zitten geen kosten verbonden aan het opzeggen.
Ik wil overstappen naar een andere aanbieder. Moet ik zelf mijn product opzeggen?
Ja, wij hebben een formeel bericht van opzegging van je nodig. Als je niet formeel opgezegd hebt, blijven je abonnementen gewoon doorlopen.
Wat gebeurt er als ik mijn producten opzeg?
Dan stoppen deze met werken vanaf de verloopdatum. Indien je het al eerder uit de lucht wilt laten halen dan kun je dat aangeven bij je opzegging.
Waar kan ik mijn einddatum vinden?
De einddatum staat op je factuur, dit is de verlengdatum van je product.
Ik heb opgezegd, maar wil dit annuleren
Stuur dan snel een bericht naar contact@presis.nl en als het nog mogelijk is cancelen we direct je opzegging.