Waarom kies je voor Google Workspace?
De krachtige e-mail omgeving van Gmail
Is de inbox ongestructureerd en is er een overvloed aan reclame? Is het iedere keer weer zoeken naar die ene e-mail die je nodig hebt? Is het inloggen op de gezamenlijke mailboxen en op die van collega’s altijd meer werk dan nodig?
Dan is Gmail een verademing: overzichtelijke inboxen, gestructureerd per label en geen spam meer. Gezamenlijke mailboxen zoals info@ en mailboxen van collega’s delegeer je gemakkelijk, waardoor je in twee klikken in de juiste mailbox zit.
Zo jouw bestanden bij de hand
Herkenbaar voor bijna iedereen; Je bent thuis en wilt even dat document openen zodat je er aan verder kunt werken. En dan kom je erachter; je hebt het bestand niet gemaild naar jezelf. Hij staat nog op de server op werk en kun je er dus niet bij..
Niets voor niets zeggen we ‘bijna iedereen’. Onze klanten hebben dit probleem niet. Met Google Drive hebben zij altijd en op ieder apparaat toegang tot bestanden. Ze worden niet tegengehouden, maar kunnen waar en wanneer ze willen doorwerken.
Afspraken maken zónder gedoe
Voor het team moet een meeting ingepland worden en er moet rekening gehouden worden met verschillende agenda’s. Per contact moet opgezocht worden wanneer iemand wel of niet kan, zo neemt het plannen van een meeting veel tijd in beslag.
Dat is nu over. Met Google Agenda kunnen alle agenda’s ingezien worden, waardoor een geschikt moment direct zichtbaar is. Aanmaken, uitnodigen en een video Hangouts Meet link toevoegen voor de mensen die remote deelnemen. Klaar.
We hebben gekozen voor G Suite en voor Presis. ‘Zet ons over en zorg ervoor dat wij er zo min mogelijk van merken. Vind zelf uit wat je nodig hebt en richt het in.’ – En dat hebben ze gedaan ook.
Miljoenen ondernemers kozen voor de oplossing van Google Workspace
ZZP’er of nieuw bedrijf
Als startende ondernemer of ZZP’er wil je geen hoge kosten hebben voor IT, maar wel overal kunnen werken. Dat los je op met Google Workspace. Je hebt altijd toegang tot jouw e-mail en bestanden. Vandaag nog beginnen en gelijk alles goed inregelen? Dat kan zeker, je leest hier hoe het voor jou in zijn werk gaat.
Meer lezen
Klein- middelgroot bedrijf
Dit soort bedrijven zijn vaak flexibel en kunnen soms hard groeien. Google Workspace is net zo flexibel als jullie nodig hebben. Alle gegevens zijn dichtbij waardoor jullie efficiënt werken. Als het bedrijf groeit, groeit Google Workspace mee. Nieuwe collega? Binnen no-time kan hij aan de slag en is gelijk bereikbaar.
Meer lezen
Groot bedrijf
Een goede samenwerking is belangrijker dan ooit en het bedrijf innoveert en groeit continu. Dan moet IT probleemloos mee kunnen groeien. De focus ligt op het werk en niet op de IT structuur. Daar zijn wij voor. Google Workspace gewoon, ook als jullie honderden of duizenden werknemers hebben.
Meer lezen
“Google Workspace is altijd een goede fit. Met Google Workspace zorgen jullie voor een snellere ontwikkeling van de organisatie en loopt de innovatie niet langer meer achter.”
Google Workspace trainingen
De producten in Google Workspace ontwikkelen continu en nieuwe features worden aan de lopende band gereleased. Dit alles helpt om nog beter, slimmer en sneller te kunnen werken. Maar dan moeten jullie dit wel allemaal weten en kunnen toepassen.
Daar komen wij bij kijken. Met onze Google Workspace trainingen upgraden jullie kennis. We komen langs, delen onze kennis, geven tips en zorgen dat jullie optimaal gebruik maken van alle slimme opties in Gmail en Google Drive.
Wat een training kost? €380 inclusief voorrijden voor een dagdeel. Zijn er nog vragen over de trainingen? Bel, chat of mail ons en dan praten we jullie bij.
Wij van Scheepens hebben twee trainingen gedaan in de omschakeling naar Cloud based werken. Kees-Jan en Justin zijn een prima team, als de een aan het woord is voor de groep, is de ander afzonderlijk met mensen aan het werk. Helder, duidelijk, begrijpelijk en in onze tijd.
Waarom kiezen voor Presis?
“Als IT bedrijf willen wij ook geen omkijken naar onze IT hebben. Wij snappen je.”
Onze IT moet ons leven makkelijker in plaats van moeilijker maakt. We hebben klanten te ondersteunen en dingen te doen. Zelf hebben we jaren geleden ook de overstap gemaakt van Microsoft naar Google Workspace.
We hebben het gedaan omdat we een realtime afstemming met elkaar en onze klanten wilden hebben. Omdat we minder tijd aan onze IT kwijt wilden zijn. Maar ook omdat Google Workspace ons beter tot ons recht liet komen doordat het in alles net wat slimmer is.
In ons vakgebied moeten we snel en veel leren, continue verbeteringen in onze processen doorvoeren en een snelle aansluiting met elkaar en onze klanten hebben. Met een traditionele IT inrichting zouden we achter de feiten aan lopen en niet zo efficiënt en effectief werken als nu. Onze klanten zitten er hetzelfde in, die willen ook de stap vooruit maken en werken graag samen met een Google Partner die door hetzelfde proces gegaan is. We willen allemaal dat het gewoon werkt.
Meer weten over onze overstap? Lees hier ons verhaalGratis kennis upgraden?
Iedere maand sommen wij de belangrijkste, nieuwste ontwikkelingen en features van Google Workspace voor jullie op, geven we je daar meer informatie over en delen slimme tips & trucs.
Hoe? Schrijf je in voor de maandelijkse Google Workspace update. Afmelden is ook zo weer gedaan. Geen addertjes, wel heel helder.
“De voordelen van werken in de cloud, lagere IT kosten en een team dat klaar staat om de beste service te bieden. Dat garanderen we.”
Verbinden, creëren, opslaan.
Werken met de kracht en intelligentie van Google. Alles wat jullie nodig hebben om te kunnen werken, compleet in één pakket in de cloud.
Gmail
Meet
Chat
Calendar
Drive
Docs
Sheets
Slides
Forms
Sites
Keep