Skip to main content

Wij van Presis zijn continue bezig met verbeteringen om het leven van onze klanten gemakkelijker te maken, daarom kun je vanaf nu ook chatten met een van onze medewerkers als je support nodig hebt!

Supportchat

Met zijn allen maken we steeds meer en vaker gebruik van de chat als vervanging van de e-mail. Chat is in veel gevallen sneller en efficiënter dan e-mail. Daarom vind je vanaf nu op onze website presis.nl rechts onderin de blauwe chatknop. Hiermee kun je direct met een medewerker van ons chatten. Superhandig!

Google Workspace Support

Supportcontract klanten

Als je bij ons een supportcontract hebt, dan hebben we het nog gemakkelijker voor je gemaakt. De reden dat we je e-mailadres vragen bij de chat, is dat we je dan direct kunnen matchen met ons supportsysteem. Daarmee kunnen we ook zien of er nog bestaande openstaande tickets zijn waar je mogelijk de chat voor start. We hebben dus gelijk al je gegevens bij de hand als we beginnen. Dat scheelt jou weer extra werk en zo kunnen we je nog sneller helpen.

Test het uit en stuur een leuk berichtje naar Alain, daar wordt hij blij van.

https://presis.nl

Iedere dag een beetje beter.

#TeamPresis

Laat een reactie achter