Skip to main content

Wat is het Presis Portal?

Het Presis Portal is een selfservice-portaal voor klanten van Presis. In dit portal kunnen onze klanten heel veel zaken zelf regelen, zonder dat zij hiervoor contact hoeven op te nemen met Support of de Administratie.

Zelf je licentie aanpassen, je facturatiegegevens wijzigen, een demo aanvragen of je facturen inzien. Dat doe je gewoon zelf in het Portal.

Waar en wanneer je maar wilt.

Voor wie

Het Presis Portal is voor alle klanten van Presis die prijs stellen op snelheid, gemak en efficiëntie, en die grip willen houden op wat ze allemaal afnemen of willen afnemen.

Waarom

Het Portal past naadloos in onze filosofie: automatiseren wat te automatiseren is, om zodoende zo efficiënt mogelijk te kunnen doen waar we goed in zijn: onze klanten helpen.

Hierdoor kunnen we ook met weinig mensen toe om klanten optimaal bij te staan. Heel veel zaken verlopen binnen Presis geautomatiseerd, zodat we al onze energie kunnen steken in het persoonlijk contact met onze klanten en prospects. Wij doen met weinig collega’s net zoveel als bedrijven die twee of drie keer zo groot zijn, en durven wel te zeggen dat wij desondanks toch meer aandacht hebben voor het persoonlijk contact met onze klanten.

De 3 grootste voordelen

Het Presis Portal biedt jou de mogelijkheid zelf handelingen uit te voeren en instellingen aan te passen waarvoor je anders de hulp van een supportmedewerker zou moeten inroepen. Dat heeft voor jou een aantal voordelen:

  • Het scheelt tijd. Je hoeft geen contact met ons op te nemen voor zaken die je net zo goed zelf kunt regelen, en je wordt direct geholpen. Je hoeft dus niet lang te wachten op een oplossing, en je hebt geen last van wachtmuziekjes!
  • Je regelt je zaken wanneer het jou uitkomt (handig als het meteen moet gebeuren of als het in het weekend moet). Ons Portal is 24/7 beschikbaar.
  • Het geeft je meer controle over je eigen instellingen en omgeving. Als je bijvoorbeeld iets wilt weten over een factuur, heb je ook meteen inzicht in andere diensten die je van ons afneemt. Een mooi moment om eens te kijken of alles nog naar wens is, of je nog iets mist, of dat je wellicht nog betaalt voor een dienst die je niet meer actief gebruikt.

En uiteraard scheelt het ons ook tijd, zodat we meer tijd hebben om klanten persoonlijk te woord te staan.

Hoe kun je het Portal bereiken

Het Presis Portal is toegankelijk voor alle klanten van Presis via https://portal.presis.nl/

Uiteraard kan je via presis.nl ook eenvoudig inloggen:

  1. Klik rechtsboven in de website op ‘Inloggen’ of op het “poppetje icoon”
  2. Log in met je Google Workspace-account door op de knop [Sign in with Google Workspace account] te klikken
    • Als je voor het eerst inlogt: maak een nieuw account aan door de gevraagde gegevens in te vullen en op [Opslaan] te klikken.
    • Als je al een account voor het Portal hebt: klik op de knop [Ik ben een bestaande klant]
  3. Daarna zie je de administraties die van jou bekend zijn. Kies de administratie waarvoor je iets wilt gaan doen door hierop te klikken, of maak een nieuwe administratie aan door te klikken op de knop [Create administration].
  4. Nu kun je gebruik maken van de vele mogelijkheden van het Portal.

    Klik op de afbeelding om naar de portal te gaan

 

Benieuwd naar de geavanceerde functies van het Presis Portal? In ons volgende blog ontdek je handige tips en trucs om het meeste uit het portal te halen, evenals inspirerende succesverhalen van andere klanten. Mis het niet en blijf op de hoogte!